بهترین‌ پرینتر‌های رنگی چاپ عکس کدامند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 83
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 396
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 567
:: بازدید ماه : 17039
:: بازدید سال : 77179
:: بازدید کلی : 451979

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

بهترین‌ پرینتر‌های رنگی چاپ عکس کدامند؟
یک شنبه 28 خرداد 1402 ساعت 8:36 | بازدید : 6111 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

کدام چاپگر برای چاپ عکس بهتر است؟

عکس ها و مشاهده آنها در گوشی های هوشمند یا رایانه بهترین راه برای مرور خاطرات شیرین گذشته است. اما هیچ چیز بهتر از لمس آن خاطرات با دستانتان نیست. برای تجربه این حس شیرین به یک چاپگر عکس رنگی مناسب نیاز دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است. برای آشنایی با بهترین چاپگرهای عکس موجود در بازار در سال 2022 با ما در تماس باشید.

آیا چاپگر جوهرافشان یا لیزری برای چاپ عکس بهتر است؟

مقایسه عملکرد چاپگرهای جوهرافشان و لیزری برای چاپ تصویر

عملکرد پرینترهای جوهرافشان و لیزری در چاپ عکس یکی از مهمترین مسائلی است که خریداران قبل از خرید چاپگر دارند. اولین و مهم ترین سوالی که قبل از خرید چاپگر باید به آن پاسخ دهید این است: آیا به دنبال یک چاپگر عکس اختصاصی هستید یا دستگاهی همه کاره می خواهید که بتوان از آن برای چاپ عکس های دیجیتال نیز استفاده کرد؟

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چاپگر خانگی

پاسخ روشن به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و در هزینه خود صرفه جویی کنید. اما اگر بخواهیم پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که چاپگرهای جوهرافشان گزینه های بهتری برای چاپ عکس هستند، به شرطی که از جوهر و پودر مناسب برای چاپ عکس استفاده شود. اما اگر می خواهید اسناد اداری را به صورت رنگی با سرعت و دقت بالا چاپ کنید ما پرینترهای لیزری رنگی برند HP را به شما پیشنهاد می کنیم.

عکس های چاپ شده بر روی پرینترهای جوهرافشان کیفیت بالاتری نسبت به عکس های چاپ شده روی پرینترهای لیزری دارند و این به جوهرهای استفاده شده در این دستگاه ها مربوط می شود. با این حال، همچنین باید توجه داشته باشید که چاپگرهایی که از کارتریج های رنگدانه استفاده می کنند، بهتر از چاپگرهایی که از کارتریج های مبتنی بر جوهر رنگی استفاده می کنند، عمل می کنند.

رابطه بین کیفیت عکس و کاغذ چاپگر. چه کاغذی برای چاپ عکس مناسب است؟

نوع و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپگر تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر چاپ شده دارد. بسته به اینکه چگونه از عکس خود استفاده می کنید و چه انتظاری از کیفیت آن دارید، نوع کاغذی که انتخاب می کنید نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال: اگر می خواهید عکس خود را تغییر دهید، استفاده از کاغذ براق انتخاب خوبی نیست. زیرا تصویر روشن، پشت شیشه، تاثیر خوبی ندارد.

بهترین کاغذ برای چاپ عکس

کاغذهای گلاسه اولترا، درجه یک و حرفه ای بهترین کاغذ برای چاپ عکس هستند و کیفیت تصاویر چاپ شده روی آنها بسیار بالاست. اما اگر به دنبال بهترین کیفیت برای عکس های خود نیستید، کاغذ گلاسه استاندارد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین و حرفه ای ترین چاپخانه های عکس کدامند؟

اچ پی و کانن دو نمونه از بهترین برندهای دنیا در ماشین سازی هستند. که محصولات با کیفیت را به بازار جهانی عرضه می کند از جمله دسته بندی های محصولات این دو شرکت معروف است نمونه هایی از بهترین چاپ عکس عبارتند از:

چاپگر جوهر افشان حرفه ای Canon imagePROGRAF PRO-1000

Canon imagePROGRAF PRO-1000. چاپگر

Canon imagePROGRAF PRO-1000 در ردیف پرینترهای جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس قرار دارد. استاندارد چاپ این دستگاه 1200*2400 dpi می باشد و از فناوری چاپ کانن نیز بهره می برد. این چاپگر تک کاره مجهز به کارتریج Canon PFI-1000 با ظرفیت 80 میل می باشد و با وای فای به شبکه متصل می شود.

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

اگر به دنبال یک چاپگر با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه هستید، چاپگر HP ENVY 6055 بهترین انتخاب برای شماست. این دستگاه یک چاپگر خانگی ایده آل برای چاپ عکس و یکی از پرطرفدارترین چاپگرهای جوهرافشان در بازار است. وضوح چاپ رنگی این دستگاه 1200*4800 dpi و چاپ سیاه و سفید 1200*1200 dpi می باشد.

چاپگر جوهرافشان چندکاره Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320 یک چاپگر همه کاره است که به شما امکان چاپ عکس های با کیفیت بالا را می دهد. این دستگاه با 100 برگ کاغذ، بارگذاری کاغذ در چاپگر را آسان می کند.

کنترل پنل لمسی چاپگر چندکاره Canon PIXMA TS8320 علاوه بر کیفیت چاپ بالا، تجربه کاربری بسیار دلپذیری را ارائه می دهد. از دیگر مزایای این چاپگر محبوب می توان به امکان چاپ دوگانه و امکان ارسال دستورات از طریق الکسا یا دستیار گوگل اشاره کرد.

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dv

چاپگر همه کاره رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw یکی دیگر از چاپگرهای مفید برای چاپ عکس است که دارای اتصال Wi-Fi نیز می باشد. سایز چاپ این پرینتر لیزری A4 بوده و قابلیت چاپ دوتایی از مزیت های مهم این دستگاه می باشد.

چاپگر چندکاره لیزری رنگی Canon ImageClass MF445dw

Canon imageCLASS MF445dw یک چاپگر لیزری چندکاره است که قابلیت اسکن، فکس، چاپ بی سیم و کپی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ و ظرفیت چاپ ماهانه آن 80000 برگ می باشد. اگر به دنبال چاپگر عکس مناسبی هستید که امکان چاپ دو نسخه را نیز به شما بدهد، Canon imageCLASS MF445dw یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شماست.

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M479fdw

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw

از دیگر چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس می توان به چاپگر HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw اشاره کرد. سرعت پرس لیزری چندکاره 27 صفحه در دقیقه است و می توانید دو رو چاپ کنید. به غیر از چاپ ساید بای ساید، چاپ اتوماتیک یکی دیگر از مزیت های بزرگ این دستگاه است.

اخرین حرف

در مقاله ای که خواندید وقتی از شما پرسیده شد که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟ ما پاسخ دادیم و به شما گفتیم که پرینترهای جوهرافشان گزینه های مناسب تری برای این کار هستند. چاپگرهای این مقاله تنها تعدادی از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس هستند. اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای مقایسه و خرید نهایی هستید، به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در این زمینه حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مراجعه به صفحه مقاله: بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: